Άλλη μία Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα Ιονίου έφτασε στο τέλος της. Η διοργάνωση έκλεισε φέτος 25 χρόνια ζωής και παραμένει θεσμός στα ιστιοπλοϊκά δρώμενα της χώρας. Μπορεί να μην την παρακολουθήσαμε από κοντά (πολύ θα το θέλαμε) αλλά ακούσαμε, μάθαμε και ελπίζουμε να διαμορφώσαμε μία σωστή εικόνα για την
φετεινή διοργάνωση.
Συμμετείχαν 55 σκάφη (25 στην international, 23 στην club και 7 στην club n/s) που διένυσαν 110 ναυτικά μίλια στον θαλάσσιο χώρο του Ιονίου πελάγους.
Η εκκίνηση της πρώτης διαδρομής δώθηκε από την Πάτρα με προορισμό το Μεσολόγγι, η επόμενη διαδρομή ήταν Μεσολόγγι Σάμη και μετά από μια ημέρα κενό έγινε η τρίτη διαδρομή από την Σάμη στο Βαθύ της Ιθάκης. Η τελευταία διαδρομή πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Αυγούστου από την Ιθάκη στην Πρέβεζα.
Στην κατηγορία international ο συναγωνισμός ήταν μεγάλος και τελικός νικητής αναδείχθηκε το σκάφος Έυη του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Νοτίου Ελλάδος με κυβερνήτη τον Κώστα Λημνιό, αφού μπόρεσε και εκμεταλεύτηκε το στραβοπάτημα του σκάφους Lavoro στην 3η ιστιοδρομία που μέχρι εκείνη την στιγμή ήταν στην 1η θέση.
Στην κατηγορία club όλα κρίθηκαν στην τελευταία ιστιοδρομία και τελικός νικητής αναδείχθηκε το σκάφος GULIO του Ναυτικού Ομίλου Δελφιναρίου με κυβερνήτη τον Κώστα Μπαστιανό με διαφορά ενός βαθμού από το δεύτερο σκάφος GIORGIO του Ναυτικού Ομίλου Παλαιού Φαλήρου.
Στα club n/s νικητής το σκάφος EX ANIMO του Α.Ν.Ο.Ζακύνθου με κυβερνήτη τον Λάζο Ταφταρίδη.
ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΑΤΙΑ
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
• Η ανάρτηση των αποτελεσμάτων (επιτέλους) και στο site του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πατρών
• Οι αφανείς ήρωες που εθελοντικά «έβαλαν πλάτη» ώστε να έρθει σε πέρας και αυτή η διοργάνωση
• Που τελικά φύσηξε στο τελευταίο μπράτσο και παρ’ όλη την μουρμούρα τα σκάφη τερμάτισαν μια χαρά
• Το σκάφος Εύη – GRE 7, του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Νοτίου Ελλάδος που κατέκτησε για δεύτερη φορά το Ράλι Ιονίου! Η πρώτη ήταν το 2009 και η δεύτερη τώρα και είναι χαρακτηριστικό πως πρώτη φορά επαρχιακό σκάφος παίρνει δύο φορές το Ράλι Ιονίου!
• Η παρουσία για μια ακόμη φορά του Πολεμικού Ναυτικού
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
• Η επιμονή των διοργανωτών σε ιστιδρομίες μεσαίων αποστάσεων (25-35 ν.μ.) ενώ κατά την γνώμη μας οι συνθήκες που επικρατούν στο Ιόνιο δεν ενδείκνυνται για αυτού του είδους ιστιοδρομίες. Η δεύτερη ιστιοδρομία (Μεσολόγγι – Σάμη) έιναι χαρακτηρηστικό παράδειγμα. Το 80% του στόλου της club βγήκε DNF με αποτέλεσμα για τα περισσότερα σκάφη να έχει τελειώσει ο αγώνας πριν ακόμα αρχίσει
• Η δημιουργία κατηγορίας club non spinnaker. Ποιος ο λόγος να διαχωριστούν από την υπόλοιπη club ;
• Η απουσία αρκετών μεγάλων ονομάτων που πρωταγωνιστούν στον χώρο και που προηγούμενες χρονιές συμμετείχαν ανελλιπώς
• Η φτωχή προώθηση επικοινωνιακά της διοργάνωσης. Προσωπικά, βρέθηκα στην Σάμη 2 μέρες πριν τον αγώνα και σχεδόν κανείς δεν ήξερε τίποτα για το ότι η Σάμη ήταν λιμάνι προορισμός.
ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
φετεινή διοργάνωση.
Συμμετείχαν 55 σκάφη (25 στην international, 23 στην club και 7 στην club n/s) που διένυσαν 110 ναυτικά μίλια στον θαλάσσιο χώρο του Ιονίου πελάγους.
Η εκκίνηση της πρώτης διαδρομής δώθηκε από την Πάτρα με προορισμό το Μεσολόγγι, η επόμενη διαδρομή ήταν Μεσολόγγι Σάμη και μετά από μια ημέρα κενό έγινε η τρίτη διαδρομή από την Σάμη στο Βαθύ της Ιθάκης. Η τελευταία διαδρομή πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Αυγούστου από την Ιθάκη στην Πρέβεζα.
Στην κατηγορία international ο συναγωνισμός ήταν μεγάλος και τελικός νικητής αναδείχθηκε το σκάφος Έυη του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Νοτίου Ελλάδος με κυβερνήτη τον Κώστα Λημνιό, αφού μπόρεσε και εκμεταλεύτηκε το στραβοπάτημα του σκάφους Lavoro στην 3η ιστιοδρομία που μέχρι εκείνη την στιγμή ήταν στην 1η θέση.
Στην κατηγορία club όλα κρίθηκαν στην τελευταία ιστιοδρομία και τελικός νικητής αναδείχθηκε το σκάφος GULIO του Ναυτικού Ομίλου Δελφιναρίου με κυβερνήτη τον Κώστα Μπαστιανό με διαφορά ενός βαθμού από το δεύτερο σκάφος GIORGIO του Ναυτικού Ομίλου Παλαιού Φαλήρου.
Στα club n/s νικητής το σκάφος EX ANIMO του Α.Ν.Ο.Ζακύνθου με κυβερνήτη τον Λάζο Ταφταρίδη.
ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΑΤΙΑ
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
• Η ανάρτηση των αποτελεσμάτων (επιτέλους) και στο site του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πατρών
• Οι αφανείς ήρωες που εθελοντικά «έβαλαν πλάτη» ώστε να έρθει σε πέρας και αυτή η διοργάνωση
• Που τελικά φύσηξε στο τελευταίο μπράτσο και παρ’ όλη την μουρμούρα τα σκάφη τερμάτισαν μια χαρά
• Το σκάφος Εύη – GRE 7, του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Νοτίου Ελλάδος που κατέκτησε για δεύτερη φορά το Ράλι Ιονίου! Η πρώτη ήταν το 2009 και η δεύτερη τώρα και είναι χαρακτηριστικό πως πρώτη φορά επαρχιακό σκάφος παίρνει δύο φορές το Ράλι Ιονίου!
• Η παρουσία για μια ακόμη φορά του Πολεμικού Ναυτικού
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
• Η επιμονή των διοργανωτών σε ιστιδρομίες μεσαίων αποστάσεων (25-35 ν.μ.) ενώ κατά την γνώμη μας οι συνθήκες που επικρατούν στο Ιόνιο δεν ενδείκνυνται για αυτού του είδους ιστιοδρομίες. Η δεύτερη ιστιοδρομία (Μεσολόγγι – Σάμη) έιναι χαρακτηρηστικό παράδειγμα. Το 80% του στόλου της club βγήκε DNF με αποτέλεσμα για τα περισσότερα σκάφη να έχει τελειώσει ο αγώνας πριν ακόμα αρχίσει
• Η δημιουργία κατηγορίας club non spinnaker. Ποιος ο λόγος να διαχωριστούν από την υπόλοιπη club ;
• Η απουσία αρκετών μεγάλων ονομάτων που πρωταγωνιστούν στον χώρο και που προηγούμενες χρονιές συμμετείχαν ανελλιπώς
• Η φτωχή προώθηση επικοινωνιακά της διοργάνωσης. Προσωπικά, βρέθηκα στην Σάμη 2 μέρες πριν τον αγώνα και σχεδόν κανείς δεν ήξερε τίποτα για το ότι η Σάμη ήταν λιμάνι προορισμός.
ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Den ehw megali empiria alla h proti skepsi mou leei oti an eklipsoun oi megales apostaseis kai syghoneftoun club me club n/s tote ta mikra skafi me psilo gph tha vriskonde monimos stis panw theseis
ΑπάντησηΔιαγραφήkanw lathos? parakalw ta sholia sas!
Γιατι επικεντρώνεις την προσοχή σου στη συνχώνευση των Νs αφου τα ψηλότερα GPH βρισκονταν στη club 3 και οχι στα NS . Το οτι τα ψηλά GPH βρίσκονται σε ψηλές θέσεις δεν το βλέπω και γιατι να μην ειναι . Υποτίθετε οτι το σύστημα υσοζυγισμού με τις καθε χρόνο παραμετροποιήσεις κανει τα σκάφη ίσα. Αν δεχόμαστε το σύστημα πρέπει να δεχόμαστε και τις ευνοιες η τις αδικίες που δημιουργούνται απο εξωγενεις παράγοντες .
ΑπάντησηΔιαγραφήΈσπασαν την club στα δύο και δεν καταλαβαινω τον λογο. Αφου το συστημα υπολογιζει την διαφορα μεταξυ των σκαφων με μπαλονι και χωρις μπαλονι. Μαλλον καποιους ηθελαν να ευνοησουν αλλα τους μπηκε ο ζακυνθινος σφηνα και τους την επηρε την κουπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά.. αυτός ο Ζακυνθινός από που στο καλό ξεφύτρωσε και τα μάζεψε όλα ;
ΑπάντησηΔιαγραφήDen epikedrwnw sti syghonefsi twn n/S AFTO me afinei pagera adiaforo dioti kai egw ta prota mou dila vimata sto rally Ioniou ta ekana horis spinaker alla to na griniazoume gia tis megales apostaseis nomizw den einai sosto dioti afti einai h efkeria na htisoun diafora hronou ta megala me mikro gph skafi.Gia paradigma pia h diafora tou 2ou skelous me to 4o kai giati vgikan tosa polla dnf sti defteri kai ohi sti 4h? Gia tis katigories pou h epitropi epilegei na dimiourgisei nomizw oti exartate apo ti genikoteri politiki pou thelei na askisei alote kalo einai na imaste se mia megali geniki katigoria kai alote se perisoters mikres katigories gia logous andagonismou omoidwn skafwn AFTA TA EPILEGOUN OI SOFOI TIS DIORGANWSIS TOUS OPIOUS EBISTEVOMASTE.Oso gia ton Zakynthino einai gnostos kalos kapetanios kai ehei kalo karavi skepsou na eihe kai baloni ti tha ekane (GIA MIA EXELIXI PALEVOUME H KANW LATHOS?)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλα κύπελα αντι 9 σε κάθε αγώνα club τωρα 12 (κάπου 1 καθε 2,5 σκάφη). Ωραία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήPaidia to zitima einai aplo! h katigoria club3 kai N/S einai prothalamos gia na boun sto kolpo kainourioi apiroi istioplooi an den ehoun mia stihiodi pithanotita na diakrithoun tha apotharinondai gia afto akrivos to logo oi ikanoi embiroi kai ftasmenoi tha prepei na dosoun horo kai na min epanalamvanoun tous eaftous tous ek tou asfalous (apopsi mou) etsi exelisete o thesmos genikotera
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτημα . Πως ενα σκάφος 20 ετων 30 ποδων μπορει να βγει απο την Club 3 ?
ΑπάντησηΔιαγραφήTo coccobil posa podia einai? to domenica posa podia einai? apo pote to mikos kathorizei to epipedo apodosis? (vale ptisomeni propela) xerw egw rota tous sofous!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε χρόνο γίνεται μια τεράστια κουβέντα (μουρμούρα) περί σκαφών, συστήματος και gph, με γνώμονα τα ''κυπελάκια'' και το πως αυτά θα μοιραστούν και θα ευνοηθούν ''όλοι'' για να τους έχουμε και του χρόνου. Διαχρονικά κλείνουν τα μάτια σε πολλά σκάφη του κέντρου σε ''ελέγχους καταμέτρησεις & και στη μοιρασιά των κατηγοριών'' ώστε να έχουν κυπελλάκια οι σχολές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς τα sportboat φέτος δε μας έκαναν μεγάλη ζημιά!!!
Οι νέοι που μπαίνουν στο παιχνίδι πρέπει να πάρουν κυπελλάκι για να συνεχίσουν να είναι στο χώρο?? Μάλλον είναι λίγο λάθος αυτή η οπτική κατά την άποψη μου (αυτό είναι εκπαίδευση για να γίνουν κυπελλάκιδες και όχι ιστιοπλόοι). Κάθε κυβερνήτης έχει 4 μήνες σχεδόν το χρόνο να επιλέξει με τη πιστοποιητικό θα τρέξει την επόμενη χρονιά, δεδομένου ότι αυτή τη δυνατήτα την έχει και στο ενδιάμεσο οπότε αυτοί που δεν έχουν τον spin είναι επιλογή τους (να κάνουν τότε και non genoa γιατί πολύ έχουν jib), είναι το ίδιο ενδιαφέρον το ιόνιο με μπουνάτσα χωρίς genoa . Από τη στιγμή που επιλεγούμε τη φισολοφία του συστήματος ισοζυγισμού θα πρέπει να γνωρίζουμε και την εφαρμογή του στους αγώνες βάση των paper που υπάρχουν σε όλο το διαδίκτυο καθώς επίσης και αν αυτό βοηθάει το σκάφος μας στη φύση των αγώνων που θα τρέξουμε!!
Όμως μη ξεχνάτε ότι κάνουμε και ένα άθλημα που εκτός όλων αυτών των αλγορίθμων και των στατιστίκών και εξωγενών παραγόντων (σύστημα και επιτροπές), είναι ένα από τα δυσκολότερα καθώς το γήπεδο (θάλασσα & άνεμος) αλλάζουν διαρκώς και πρέπει ο καλός ιστιοπλόος να παίζει μπάλα σε όλες τις συνθήκες γνωρίζοντας τη έχει ανάγκη κάθε στιγμή το σκάφος του.
Στο πρώτο σκέλος δε σήκωσαν όλοι μπαλονάκι για να μη κάνουν ζημιές (μην έχουμε και απαιτήσεις), αυτοί που σήκωσαν και ήταν προετοιμασμένοι (προπονημένοι) ζημιές δεν είχαν και ανταμοίφθηκαν ηθίκα και ουσιαστικά (δεν αναφέρομαι σε κύπελλα) , γιατί πρόκειτε περί αγώνα ''και διεθνή μάλιστα'' που στα σύνθετα τα κύπελλα το χειμώνα διανθίζονται οι διακρίσεις σε σουαρέ, πολλές διακρίσεις με n/s μετά από πολλά κρασιά (που λες κάπου προς το τέλος σκάμε και το μπαλόνι σε ένα πλανιάρισμα στα 14 μίλια.. μαλλία πηγαίναμε).
Εν κατακλείδι η άποψη μου είναι ότι τα συστήματα είναι ένα βοηθητικό εργαλείο στους αγώνες, η ιστιοπλοία και οι αγώνες χρειάζονται άλλες προσεγγίσεις και αναλύσεις ώστε να γίνει κάποιος καλύτερος ιστιοπλόος και όχι κομπιουτεράκι και γκρίνια (κυπελλολαγνεία).
Καλά πανιά και καλούς αγώνες μέχρι το τέλος της χροονιάς.
εισαι ωραίος, τα λες πολύ σωστα… να μας έλεγες και το όνομά σου θα ήταν πολύ καλό γιατι οι λογικοί και οι σωστοί αγωνιάριδες ιστιοπλοοι με αθλητική παιδια σπανίζουν και πρέπει να τους ξέρουμε!!!
ΔιαγραφήΦίλε μου Ανώνυμε προσέγγισες το θέμα από την δική σου οπτική γωνία και επειδή διακρίνω και μια δόση ειρωνείας για τα ΝS (να κάνουν τότε και non genoa γιατί πολύ έχουν jib), θέλω να πω ότι ήμουν φέτος non spin επειδή δεν έχω μπαλόνι και δεν έχω όχι για να πάρω κύπελλα αλλά γιατί δεν έχω χρήματα για να αγοράσω .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να είμαι ειλικρινής δεν μου αρέσει αυτή η κατηγοριοποίηση (ns) , αισθάνομαι κάτι σαν να τρέχω στους παραολυμπιακους . Το σύστημα μου δίνει τον βαθμό ικανότητας του σκάφους μου και με αυτόν θέλω παλεύω στα ίσια τα θηρία . Δεν θα έβγαζα το μπαλόνι από την καταμέτρηση για να πάρω κύπελλα , αυτό θα ήταν σαν να σπάσω εσκεμμένα το πόδι μου για να τρέξω παραολυμπιακούς , αντίθετα σκοπεύω να δηλώσω εικονικό μπαλόνι προκειμένου να μη ξανατρέξω ns .
Αγαπητέ Λάζο έπαιξες με τους κανόνες του παιχνιδιού τους οποίους καθόρισε η επιτροπή αγώνος και η νίκη σου είναι καθ' όλα άξια. Κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό. Τώρα στο αν έπρεπε να υπάρχει η συγεκριμένη κατηγορία η προσωπική μου γνώμη είναι πως δεν έπρεπε. Έχει δίκιο ο παραπάνω σχολιαστής που γράφει να κάνουν τότε και non genoa γιατί πολοί έχουν jib. Δεν νομίζω πως θέτει το σχόλιο σε εσένα ή σε όσους έτρεξαν n/s αλλά το θέτει σε όσους είχαν την φαεινή ιδέα για την δημιουργία της συγκεκριμένης κατηγορίας.
ΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΥΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ GULIO gre49004 ΤΟΥ ΝΟ ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ( ΕΠΑΝΕΙΒΩΜΕΝΟ) ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ CLUB ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΗΤΑΝΕ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ.
Παναγιώτα πράγματι το GULIO παίρνει το κύπελο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον κυβερνήτη και το πλήρωμα του. Όσων αφορά την Club δεν νομίζω πως την έχουμε παραμελήσει, το αντίθετο θα έλεγα...
ΔιαγραφήRe Lazare giati prepei na valeis (oikwniko baloni) ti kolima eheis?afto to pisma pou eheis na mi paizeis asymetro h spin einai kako paradigma gia tous neous (mia normal diamorfwsi istioforias gia na adimetopizeis olous tous kairous perilamvanei kai asymetro h baloni)h kanoume h den kanoume istioploia MONOS SOU ERIXES TO EPIPEDO SOU FETOS AFOU ISE KALOS KAPETANIOS VALE BALWNI NA DIXEIS TI KLASI SOU AMAN PIA
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε φίλε εδώ εσύ δεν βάζεις Ελληνικούς χαρακτήρες και βγάζουμε τα ματάκια μας να σε διαβάσουμε και περιμένεις από τον άλλο να βάλει μπαλόνι ?
Διαγραφήeime agrammatos kai goustarw baloni (prepei na min ehw kai apopsi)
ΑπάντησηΔιαγραφήA xehasa kai giagia mou einai gay
Αγράμματος δεν ξέρω αν είσαι, αλλά αμόρφωτος είσαι σίγουρα. Όσο για τις οικογενειακές σου ρίζες να σου θυμίσω πως το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει.
ΔιαγραφήEFHARISTW GIA TA KALA SOU LOGIA PAME TORA PARAKATO
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο blog είναι ανοικτό σε όλα τα σχόλια και απόψεις, επώνυμα και ανώνυμα. Από τώρα και στο εξής όποια σχόλια είναι γραμμένα σε greeklish ή περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς θα διαγράφονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΟ!ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΑΡΓΥΡΑΚΗ, ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ CLUB1 ΗΤΑΝ ΨΗΛΑ ΦΕΤΟΣ! Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟς ΜΕΤΑΞΥ JULIO ΚΑΙ GIORGIO ΕΙΧΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΤΑ ΔΕ ΣΚΑΦΗ ALEXANDROS TAKE FIVE ΚΑΙ SUPER DUPPER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΗ 5ΑΔΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήTo Super Dooper με το ατύχημα βασικού μελλους του πληρώματός και μεταξύ των γιγάντων , ναι . Το Take Five όμως με ηλεκτρικά βιντζιρέλα Wind mode auto pilot και ακαταμέτρητα πανιά κάτι μου κάνει .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου λοιπον τα ξερατε ολα αυτα, γιατι δεν λειτουργησατε αποτρεπτικα να ενημερωθει ο ανθρωπος οτι σφαλλει .... Η δουλεια μας ειναι να πειθουμε οχι να δικαζουμε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστό, για αυτό άλλωστε υπάρχουν οι ενστάσεις. Αλλά η ένσταση δυστυχώς είναι ένα θέμα taboo. Όλοι ξέρουμε για σκάφη που βάζουν μηχανή, για ακαταμέτρητα πανιά, για διαστάσεις στα πιστοποιητικά διαφορετικές από την πραγματικότητα κλπ. αλλά κανείς δεν κάνει ένσταση.
ΔιαγραφήΣωστο και μαλιστα πρεπει να γινονται απο την αρχη πριν τρεξουν τα γεγωνοτα, αφου αισθανεσε οτι αδικησε!!! (ΤΟ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΧΑΡΟ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συγκεκριμένο βρέθηκε με ακαταμέτρητα πανιά μετά από έλεγχο , που του έγινε τυχαία φαντάζομαι . Θα ήταν βλακεία να καταθέσει κάποιος ένσταση υποψιαζόμενος ότι ίσως έχει ακαταμέτρητα πανιά . Όλοι οι κυβερνήτες ιστιοπλόοι ξέρουν πολύ καλά τις παρανομίες τους και δεν είναι σωστό να τους δικαιολογούμε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα πως ένα σκάφος χωρίς πλήρωμα βρίσκεται στην κορυφή παρακαλώ επίτρεψε μου να έχω την αμφιβολία μου .
Θα μπορούσα να δεχτώ ότι αγνοεί ότι σβήνουμε τη μηχανή πριν από το λεπτό και το bow thruster πριν από την εκκίνηση αλλά δεν πιστεύω ότι αγνοεί ότι μπινελίκια που ξεστομίζει είναι ίσως για την πατρίδα του κοινή τακτική , για μας όμως και ιδιαίτερα τους ιστιοπλόους δεν είναι.
Και ναι φαίνεται ότι έχω κάτι μαζί του . Το ότι είναι φιλοξενούμενος στην πατρίδα μου βρίζει χωρίς ίχνος σεβασμού , κλέβοντας συγχρόνως (την δεύτερη θέση στην δεύτερη ιστιοδρομία την κέρδισε με τα ίδια πανιά). Και μου λες ότι πρέπει να τον ενημερώσω και όχι να τον δικάσω . Κάμε το εσύ την επόμενη φορά και θα δεις τι έχεις να ακούσεις .
Δεν τον δικαιολογω και δεν τον υποστηριζω!!! νομιζω απλα οτι αποτυχαμε να τον κανουμε να καταλαβει για μενα αυτο μετραει
ΑπάντησηΔιαγραφή