Τρίτη, Μαρτίου 12, 2013

Ή ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΛΟΣ Ή ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ



Σας παραθέτουμε την παρακάτω επιστολή όπως έφτασε στο mail της σελίδας μας. Στόχος μας είναι να δημοσιεύουμε όλα τα μηνύματα και προβληματισμούς σας, στοχεύοντας στην ανάδειξη προβλημάτων από εσας αλλά και στις δικές σας προτάσεις για την λύση τους. Η επιστολή έχει ως εξής:

Χαιρετώ
Σε διαβάζω  και επειδή
αντιλαμβάνομαι το πάθος σου για την ιστιοπλοΐα , θα θελα την κρίση σου .
Έχω ένα μικρό ιστιοπλοϊκό 31 πόδια , μέχρι τώρα συμμετείχα σε τοπικούς αγώνες  στην περιφέρεια   και στα δυο τελευταία ραλλυ Ιονίου . Το πλήρωμά μου ανάλογο με το μέγεθος του σκάφους 3 με 4 άτομα και ο υποφαινόμενος . Μέχρι σήμερα δεν δέχτηκα καμιά οικονομική βοήθεια  , παρά την πίεση που δεχόμουν από το πλήρωμά μου  . Τώρα όμως με τα νέα οικονομικά δεδομένα υπάρχει πρόβλημα και σκέφτομαι να ορίσω μια μικρή οικονομική συμμετοχή  ανά αγώνα (20 ευρώ), ούτως ώστε να καλύψω τα πρόσθετα για τους αγώνες έξοδα  (ανανέωση καταμέτρησης , ασφάλεια αγώνων , συμμετοχές στους αγώνες και καύσιμα για τις μετακινήσεις). Με αυτό σαν δεδομένο ίσως θα μπορούσαμε να συμμετάσχουμε σε περισσότερες διοργανώσεις με περισσότερους αθλητές .
Σε αυτό το θέμα ο όμιλος μου αντιδρά διότι λέει αυτό πρέπει να το διαχειριστεί αυτός  και ότι έτσι εκμεταλλεύομαι  τη σημαία του ομίλου  .
Με δεδομένο ότι ο όμιλος μου δεν μου παρέχει τίποτα εκτός από την σφραγίδα του δεν καταλαβαίνω γιατί εγώ να κάνω τον υπηρέτη του ομίλου μου  . Δεν ξέρω αν είναι έτσι  και θα ήθελα την γνώμη σας
Ευχαριστώ

Αφήνουμε την επιστολή στην κρίση σας και στον σχολιασμό σας.....

36 σχόλια:

  1. Αγαπητέ φίλε, σε ευχαριστούμε για το mail που μας έστειλες. Μπορεί να μην είμαστε ειδήμονες αλλά πραγματικά αγαπάμε την ιστιοπλοϊα σε όλες τις εκδοχές της. Στο παραπάνω ερώτημα το οποίο παραθέτεις η άποψη μου είναι η εξής... Έχει επενδύσει ο όμιλος στο σκάφος σου; Συμμετέχει μήπως στα έξοδα του; Αν σε κάποιον αγώνα εσένα σου σκιστεί κάποιο πανί ο όμιλος θα σου το αντικαταστήσει; Αν ναι, τότε έχει κάποια λογική η άποψη του ομίλου. Είμαι σίγουρος όμως πως δεν συμβαίνει τίποτε από τα παραπάνω. Πιστεύω πως πρέπει κάποια στιγμή να γίνει κατανοητό πως στην ιστιοπλοϊα, στους ιδιοκτήτες των ναυταθλητικών σκαφών οφείλεται η ύπαρξη των ομίλων. Αγώνες χωρίς σκάφη και πληρώματα δεν μπορούν να γίνουν. Αγώνες όμως χωρίς ομίλους είναι εφικτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα σε όλους, η παραπάνω άποψη είναι και αυτή που έχει η πλειοψηφία τον ιδιοκτητών σκαφών, όμως πρέπει να σκεφτούμε και το εξής: τι προσφέρει ένας ιδιοκτήτης σκάφους που συμμετέχει σε μια διοργάνωση του ομίλου του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και απαντώ μόνος μου, εκτός απο τη συμμετοχή του και μερικές θέσεις επανω στο σκάφος του για κανά δυο ιστιοπλόους ακόμα, τίποτα παραπάνω. Ο όμιλος προσφέρει τους ιστιοπλόους μιας και είναι αυτός που διαδίδει το άθλημα και όχι εμείς, και είναι και η αρχή σε ένα αγώνα όπως ορίζεται απο τις κανονισμούς! Αυτά αν μιλάμε για αγώνα και όχι για βολτα με ουζακια όπου εκει δεν χρειάζετε όμιλος! Νομίζω να λέμε ότι δεν προσφέρουν οι ομιλοι επιδι δεν επιδοτουν την αναψυχή μας είναι άδικο. Ειδικά όταν δεν έχουν χρήματα για βασικότερα πράγματα όπως εγκαταστάσεις ή εξοπλισμό.

      Διαγραφή
    2. Ετσι ειναι και αυτος ειναι ο ρολος του ομιλου να προωθει την ιστιοπλοια οπως και ο δικός μας να βοηθάμε . Δεν καταλαβαίνω την λογική ο ομιλος να θέλει να διαχειρηστεί το σκάφος μου επειδη εγώ προσπάθεισα να μετριάσω το κόστος ενω σε αντιθετη περίπτωση θα δυσκολευτώ και θα αδικήσω την οικογένειά μου εξ αιτίας του παθους μου Η 'επιδότηση' του ομίλου δεν ειναι απαραιτητα οικονομική , ειναι και αλλοι τρόποι που υποχρεώνουν τους κατόχους , οπως χώρος ελλιμενισμού

      Διαγραφή
    3. Για φανταστειτε εναν ομιλο με αθλητες και οχι σκάφη

      Διαγραφή
    4. Απόστολος ΤαξιάρχηςΤρί Μαρ 12, 11:43:00 μ.μ. EET

      Κύριε,
      όταν λέτε πως ο όμιλος προσφέρει τους ιστιοπλόους τι ακριβως εννοείτε; Έχει κάποιο φούρνο και τους ξεφουρνίζει; Δεν παίρνει χρήματα από τους μαθητές που εκπαιδεύει;

      Διαγραφή
    5. Εννοώ τους ιστιοπλόους που μεγαλώνουν στο άθλημα και που ο όμιλος πασχίζει για να γίνουν εραστές του αθλήματος με αθλητική και ναυτική παιδεία. Αυτοί είναι που όταν μεγαλώσουν και έρθουν στη θέση μας θα αλλάξουν τη νοοτροπία και το επίπεδο της α/θ. Γιατι αν βλέπαμε και εμείς την ιστιοπλοΐα ως αθλητές που μας έχει μεγαλώσει ένας όμιλος, δεν θα κάναμε αυτή την κουβέντα!

      Διαγραφή
    6. Αν αύριο δηλαδή πάρω χορηγία θα πρέπει να δώσω στον όμιλο ποσοστά; Μην μπερδεύεις το τρίγωνο με την ανοικτή θάλασσα. Άλλα μεγέθη άλλες καταστάσεις. Οι ιδιοκτήτες πληρώνουν συνδρομή, παράβολά αγώνων, έκτακτη συνδρομή, κα. Οι όμιλοι πρεπει να κάνουν διαχείριση των χρημάτων αυτών για να στήσουν αγώνες για τους ιδιοκτήτες που ρισκάρουν έναν σκασμό χρήματα σε μία στραβοτιμονιά, γιατί η γραμμή ήταν μικρή ή άλλα τέτοια. Κακά τα ψέματα στην ανοικτή θάλασσα το παιχνίδι είναι για τους ιδιοκτήτες γιατί αυτοί αποφασίζουν που θα ρισκάρουν τα χρήματα τους. Και για την παρέα τους που άμα γουστάρει θα βάλει και χρήματα να πάρει ένα πανάκι που λείπει για να κερδισει την άλλη παρέα και να έχουμε ιστορίες να λέμε. Οι όμιλοι πρέπει να καταλάβουν ότι η ανοικτή θάλασσα και οι αγώνες τους θα πάρουν στο τέλος την μορφή που θέλουν οι ιδιοκτήτες απλά γιατί αυτοί πληρώνουν. Γιατί αν βλέπαμε την ιστιοπλοϊα σαν αθλητές αλλά και σαν ιδιοκτήτες σίγουρα δεν θα κάναμε αυτή τη κουβέντα.

      Διαγραφή
    7. αγαπητε Δημητρη, η αποψη σου που ειναι και των περισσοτερων της Α/Θ ειναι ο λόγος που υπάρχει τέτοιο χάσμα μεταξυ αγωνιστικής ιστιοπλοιας και Α/Θ, με εξαίρεση το κέντρο που εχει αθλητές τριγώνου που μετεπηδησαν στην Α/Θ και μεταφερουν απο εκει κάποιο επιπεδο. εκει τα φενόμενα της περιφέρειας που ευθυνονται για ολο αυτο, περιοριζεται στα club που εχουν παρει αποφαση οι ανθρωποι οτι πανε για ουζα...

      Διαγραφή
    8. Αγαπητέ φίλε έχεις κάποιο θεματάκι με τα ούζα και νομίζω πως πρέπει να το κοιτάξεις. Ένα δεύτερο θεματάκι που έχεις είναι ότι διαχωρίζεις την Α/Θ με το Ολυμπιακό Τρίγωνο. Αυτή είναι μια νοοτροπία αδιανόητη. Αντί να στηρίζετε με νύχια και με δόντια την Ανοικτή Θάλασσα που από τα έσοδά της ζει η κλειστή, σε ομιλικό αλλά και σε επίπεδο ομοσπονδίας, έχετε μία τάση να την εξαθλιώσετε τελείως.

      Διαγραφή
    9. GRE-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣΤετ Μαρ 13, 11:06:00 μ.μ. EET

      Αγαπητε "Ανώνυμος13 Μαρτίου 2013 - 8:22 μ.μ." περαν του προβληματος που εχεις με τα ουζα... βλεπω οτι εχεις θεματακι με την περιφερεια και τους καθαροαιμους "ανοιχτοθαλασσιτες". Σκεψου ομως πρωτα την οικονομικη αδυναμια που εχει η περιφερεια εναντι του "κεντρου με το μισο πλυθησμο της χωρας και του πληθους πιθανων χορηγων" και μετα τοποθετησου περι επιπεδου κλπ. Θα κανω λοιπον μια προβλεψη... τωρα με την κριση που αδυνατουν οι χορηγοι "φοβαμαι" οτι στα αποτελεσματα στα RALLY θα αυξηθουν πολυ οι νικες υπερ των σκαφων της περιφερειας που παιζουν "μονο με τη φανελα για την φανελα". Προσωπικα ειμαι υπερ του τριγωνου και θεωρω οτι οντως απο εκει μπορει να επελθει το καλο αποτελεσμα. Αλλα θα πρεπει να σταματησει να υπαρχει αυτο το χασμα ματαξυ τριγωνου και α/θ και θα πρεπει ολοι οι ομιλοι να δημιουργησουν τμηματα-δραστηριοτητες μεταβασης αθλητων τριγωνου προς Α/Θ.

      Διαγραφή
    10. Έχω κάνει άσχημο μεθύσι με ουζα στην Υδρα πριν μερικά χρόνια και απο τότε τρέχω μόνο για την ποικιλία και ας την τρώω με κοκα κολα

      Διαγραφή
    11. στην επαρχία οι ιστιοπλοοι α/θ αφιερωνουν περισσοτερη ενεργεια στην γκρινια παρα στην ιστιοπλοια! αυτη ειναι η κυρια διαφορα απο το κεντρο και οχι τα λεφτα!

      Διαγραφή
  4. Τίποτα παραπάνω ? Μήπως αν δεν συμμετείχαν τα σκάφη στους αγώνες τότε δεν θα υπήρχαν όμιλοι ? Μήπως τα χρήματα που χαλάει για να συντηρήσει ένα σκάφος που τρέχει σε αγώνες είναι πολύ περισσότερα από ότι για ένα σκάφος διακοπών ? Μήπως το ρίσκο και οι φθορές που έχει ένα σκάφος ναυταθλητικό σε σχέση με ένα σκάφος αναψυχής είναι πολύ μεγαλύτερο ? Μήπως τα σκάφη που συμμετέχουν στους αγώνες δημιουργούν χαμογελαστούς προέδρους που καμαρώνουν για τους επιτυχημένους αγώνες που διοργάνωσαν ? Επίσης αυτό με τα ουζάκια ήταν ειρωνικό και δεν χρειαζόταν. Μήπως είναι πολλά τα μήπως ακόμη και θα ξημερώσω μέχρι να τα γράψω όλα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιαί πρεπει ένα σκαφος να είναι υποχρεωμένο να τρέξει με την σημαία ενός ομίλου. Δεν μπορεί να τρέξει ανεξάρτητο; Παιδια μην σας φανει χαζή η ερωτηση μου, δεν ξερω απο ιστιοπλοια. Εγώ με το σκι ασχολουμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα και από εμένα. Κάθε Ναυτικός Όμιλος οφείλει να ελλιμενίζει με ασφάλεια και να εξυπηρετεί τα σκάφη που έχει στο δυναμικό του. Οι Ομιλοι δεν ειναι ιδιοκτησία κανενός αλλά Σώματα που λειτουργούν για την προάσπιση και εξέλιξη του αθλήματος. Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για υπερβολικό παρεμβατισμό εκ μέρους του Ομίλου σας. Το σκάφος το ορίζει ο κυβερνήτης του όπως και τα οικονομικά του. Ο τρόπος με τον οποίο θα χειριστείτε την εξέλιξή σας σαν ομάδα αρχίζει και τελειώνει από την πρύμνη στη πλώρη του σκάφους σας. Με εκτίμηση_Γεράσιμος Γερολυμάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιγα λόγια μεστά και επώνυμα !!! Δεν εκφράζομαι έτσι απλά και μόνο διότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σας, αλλά επειδή σε κάθε περίπτωση έχει βαρύνουσα σημασία η άποψη σας...

      Διαγραφή
    2. Δρακόπουλος ΓιώργοςΠέμ Μαρ 14, 11:35:00 π.μ. EET

      πολυ σωστος Γεράσιμε, λιγα λόγια και σωστά. Παρ'ολα αυτα ολες οι αποψεις των φίλων έχουν ενδιαφερων.

      Διαγραφή
    3. Δρακόπουλος ΓιώργοςΠέμ Μαρ 14, 11:45:00 π.μ. EET

      καλό θα ήταν ομως να γνωρίζουμε καθε άποψη απο που προέρχεται.
      δεν εννοω όνομα αλλα ιδιότητα και τοπο, γιατι ολα τα παραπάνω ποικιλλουν αναλογα με την περιοχή που αναφέρετε ο κάθε φιλος που καταθέτει την άποψή του.

      Διαγραφή
    4. Γιώργο έχεις απόλυτο δίκιο. Συμφωνώ κι εγώ με την άποψη σου.

      Διαγραφή
  7. Το θέμα του ελλιμενισμού των σκαφών του ομίλου είναι για μας όνειρο εδώ στη Ζάκυνθο παρά τις προσπάθειες του ομίλου μας . Το ερώτημά μου είναι υπάρχει νομικό πλαίσιο για αυτό . Ο κανονισμός λιμένος δεν φαίνεται να μεροληπτεί για τα ναυταθλητικά σκάφη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΖΕΠΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣΤετ Μαρ 13, 10:42:00 π.μ. EET

    Μια χαρά.... Στο κλίμα των καιρών είναι ο όμιλος... Και η τρόικα το ίδιο θα έκανε...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην πυροβολείτε τους ομίλους. Πολλές φορές τα συμβούλια τους στελεχώνονται και από άσχετα άτομα με την ιστιοπλοία αλλά και τον αθλητισμό γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ολοι ξερουμε πως οι ομιλοι ειναι σφηκοφωλιές-κλίκες που βολευουν ανθρωπους, φιλους, καταστασεις, ψηφους για υποψήφιους στην ΕΙΟ κλπ. Χρονια τωρα επαγγελματιες προεδροι των ομιλων (κοιταξτε τα μελη των ΔΣ των ομιλων του σαρωνικου τα τελευταια 15 χρονια ειναι σχεδον ιδιοι) εξυπηρετούν τα ιδιωτικά τους συμφεροντα "προσφεροντας" θεσεις σκαφων σε "συνεργατες" κλπ.
    Το "θα σου βολέψω εγω το σκάφος κανε μου την χαρη που σου ζητησα" και το "ξερεις ποιος ειμαι εγω" ειναι οι βασικες φρασεις των προέδρων.
    Επίσης σχεδεν όλες οι δοσοληψίες των πλέον ειναι παράνομες. Χρεωνουν χωρις να καταβαλουν ΦΠΑ εισφορες μελών μετα σκάφους που ειναι παράνομες μια που ο αθλητικος νομος μιλά για μια συνδρομη, εφαπαξ εισφορες εκατοντάδων ευρω παρανομες, πουλούν νερο ρευμα φυλαξη κλπ. Ολα παράνομα.
    Εαν σπάσει ο διαολος το ποδαρι του και κατεβει κατα φαληρο μερια ο ΣΔΟΕ πολλά σπίτια μελών ΔΣ θα κλείσουν
    Ευτυχως καποιοι μεγαλοι ομιλοι αρχίζουν να συμορφωνονται και να γινονται νομιμοι
    Ελπίζω να μην συμβούν τα χειροτερα και να εχει ο χωρος την δυναμη από μόνος του να αυτοκαθαριστει (δεν το πιστευω απλα΄το ευχομαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΌ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ (ΓΡΑΦΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ)
    Μέχρι σήμερα δεν δέχτηκα καμιά οικονομική βοήθεια, παρά την πίεση που δεχόμουν από το πλήρωμά μου. ΑΡΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ.
    Τώρα όμως με τα νέα οικονομικά δεδομένα υπάρχει πρόβλημα και σκέφτομαι να ορίσω μια μικρή οικονομική συμμετοχή ανά αγώνα (20 ευρώ), ούτως ώστε να καλύψω τα πρόσθετα για τους αγώνες έξοδα (ανανέωση καταμέτρησης , ασφάλεια αγώνων , συμμετοχές στους αγώνες και καύσιμα για τις μετακινήσεις). ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΤΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑΡΙΦΑ. Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΤΣΙ Η ΑΛΛΙΩΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ.
    Με αυτό σαν δεδομένο ίσως θα μπορούσαμε να συμμετάσχουμε σε περισσότερες διοργανώσεις με περισσότερους αθλητές. ΕΔΩ ΜΟΥ ΤΑ ΧΑΛΑΣ, ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΑΝ "ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΜΟΥ".
    Σε αυτό το θέμα ο όμιλος μου αντιδρά διότι λέει αυτό πρέπει να το διαχειριστεί αυτός και ότι έτσι εκμεταλλεύομαι τη σημαία του ομίλου. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΚΑΝ. ΚΑΙ ΝΑΥΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΚΑΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΣΟΥ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΧΑΛΑΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΦΙΛΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΟΜΙΛΟ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΓΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αρχικά συγχαρητήρια για την σελίδα... Είναι φανερό πως είναι φτιαγμένη με πολύ μεράκι και τα θέματα που ανεβαίνουν δεν ξεφεύγουν από το αντικείμενο της. Είναι μια ευκαιρία μέσα από αυτήν να εκφραστούν απόψεις για θέματα τα οποία απασχολούν τον ιστιοπλοϊκό κόσμο. Στο συγκεκριμένο θέμα τώρα, δεν νομίζω πως ο όμιλος έχει κανένα δικαίωμα να επεμβαίνει στον κάθε ιδιοκτήτη για το πως θα διαχειριστεί οικονομικά το σκάφος του και το πληρωμα του. Κεφαλικό φόρο θα βάλει; Αν δηλαδή σε έναν αγώνα το πλήρωμα φέρει 5-6 σάντουϊτς και 2-3 κονσέρβες θα πρέπει πρώτα να περάσει από τα γραφεία του ομίλου να αφήσει το κατιτίς ...;;; Είναι ντροπής πράγματα αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα σε όλους και μπράβο που ανοίξατε συζήτηση. Σίγουρα θα βγουν καλά αποτελέσματα, ανεξάρτητα αν συμφωνούμε η όχι για τις απόψεις.
    Τα οικονομικά του σκάφους είναι υπόθεση του ιδιοκτήτη και του πληρώματος.Αν ο ιδιοκτήτης μοιράζεται τα έξοδα ή τα βάζει μόνος του, είναι δικό του θέμα και δεν χρειάζεται να το δημοσιοποιεί πουθενά. Ο όμιλος δεν είναι πρόσωπο. Όλοι εμείς είμαστε όμιλος οι οποίοι καθορίζουμε κάποια συνδρομή για τα λειτουργικά έξοδα (επιτροπές, σημαδούρες, κύπελλα, κ.λ.π.). Μαζί με τις συνδρομές υπολογίστε και τα χρήματα από κυλικεία σχολές κ.λ.π. που και αυτά είναι χρήματα που έρχονται λόγω της δραστηριότητας των μελών. Βέβαια τα χρήματα αυτά θα πρέπει να είναι πλήρως ανταποδοτικά. Αν κάποιοι "πονηροί" χρησιμοποιούν αυτά τα χρήματα για ίδιους λόγους (π.χ. να πηγαίνουν εκδρομές τα παιδιά τους), αυτό είναι θέμα του κάθε ομίλου.
    Και το ζουμί της ιστορίας.
    Φίλοι ιστιοπλόοι. Θέμα κλειστής και ανοιχτής θάλασσας υπάρχει και υπήρχε πάντα. Κατά την άποψή μου αυτά τα δύο θα έπρεπε να χωριστούν, ώστε κάθε ένα να τραβήξει ανεμπόδιστο τον δρόμο του. Αυτό μπορεί να το πει ένας άνθρωπος που ασχολείται χρόνια με την ιστιοπλοΐα (και με την κλειστή και με την ανοιχτή)και την αγαπάει αποδεδειγμένα.
    Η παρεξηγημένη ανοιχτή θάλασσα σαφώς είναι άθλημα. Διαφέρει από τα άλλα αθλήματα επειδή μπορείς να ασχοληθείς σε κάθε ηλικία. Μπορείς να το κάνεις όσο σοβαρά θέλεις, από εντελώς αγωνιστικό μέχρι απλή βόλτα.
    Η κλειστή θάλασσα είναι παιχνίδι όπως όλα τα αθλήματα.
    Οι άνθρωποι της ανοιχτής πρέπει, εκτός από τιμόνεμα και τριμάρισμα να ξέρουν και ναυτιλία, μετεωρολογία, αγκυροβολία. Πρέπει να ξέρουν να διαχειριστούν ένα πλήθος ανθρώπων πάνω σε ένα πλεούμενο λίγων μέτρων. Πρέπει να ξέρουν να τρίβουν, να βάφουν, να κάνουν αντιοσμωτικές, να επιλέγουν υλικά. Να κατέχουν όλη αυτή την την γνώση περί ναυτιλιακών και φορολογικών εγγράφων.
    Έχουν ένα σκάφος γιατί το αγαπούν και γιατί η θάλασσα και η ιστιοπλοΐα είναι η ζωή τους. Και νοιώθουν ότι το πάθος τους αυτό το εκμεταλλεύονται κάποιοι για διάφορους λόγους τους οποίους δεν θέλω να αναφέρω τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι με αντιγράφεις.Συμφωνώ βεβαίως σε όλα. Να συμπληρώσω μόνον ότι οι όμιλοι είμαστε εμείς και αν θέλουμε να μην ξεφύγουν από τον πραγματικό λόγο που δημιουργήθηκαν, πρέπει να ασχολούμαστε συνεχώς και να μην τους αφήνουμε σε άσχετους.

      Διαγραφή
  14. Τέθηκε ένα θέμα από ένα φίλο και μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα η ανταπόκριση να διαβαστεί και να σχολιαστεί είναι πολύ μεγάλη. Αυτό αναδυκνείει το πάθος και το ενδιαφέρον των ανθρώπων της ιστιοπλοϊας για αυτό που κάνουν. Από την άλλη μεριά, οι όμιλοι, παραμένουν σχετικά αδιάφοροι. Ενώ θα μπορούσαν μέσα από σελίδες σαν κι αυτή, να αναδείξουν την δράση τους, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ώστε να προταθούν λύσεις και ιδέες, κλείνονται στο καβούκι τους. Άντε να δεις να στέλνουν κανά δελτίο τύπου για καμμια βασιλόπιτα ή για την έναρξη μαθημάτων της νέας εκπαιδευτικής σειράς (διαφήμιση δηλαδή). Αυτό για μένα είναι λυπηρό. Δεν τα βάζω με τους ομίλους, τα βάζω με κάποια στελέχη τους, στείρα από φαντασία, άσχετα με τον ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, που με την αδράνεια τους παρσύρουν τους ομίλους αλλά και το άθλημα της ιστιοπλοϊας γενικότερα σε αβαθή νερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε φιλαράκι μου καλό, τα προβλήματα και οι λύσεις τους συζητουνται και δινονται στις ψαροταβερνες και τα καφενεία... εεε..... στα εντευκτηρια ήθελα να πω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΅Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί ο φίλος που άνοιξε το θέμα ασχολείται με τους παραγοντίσκους του ομίλου του και δεν τους... "γράφει" για τον συγκεκριμένο λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα σε όλους!

    Κατ' αρχάς ο όμιλος ανήκει στους αθλητές και τα μέλη του και όχι το αντίθετο, δε θα κάνει ο όμιλος κουμάντο στο μεράκι και το κέφι των ανθρώπων του.

    Δεύτερον πιστεύω ότι το πλήρωμα μπορεί να βοηθάει και οικονομικά σε ένα σκάφος καθώς οι καιροί που περνάμε είναι δύσκολοι και πολύ ζόρικα πλέον ένα σκάφος συντηρέοτε πόσο μάλλον ένα σκάφος που τρέχει και σε αγώνες και πιέζεται.

    Τρίτο και τελευταίο θέμα που θα ήθελα να θέσω ως αθλητής με 15ετή εμπειρία στο χώρο της ιστιοπλοϊας τριγώνου και ανοιχτής είναι. Θεωρώ απαράδεκτο το διαχωρισμό και τη διαβάθμηση ανωτερώτητας ή μη μεταξύ τριγώνου και ανοιχτής θάλασσας.

    - Στο τρίγωνο οι αθλητές αν θέλετε οι αθλητές πληρώνουν μόνο συνδρομές κοντά 600 το χρόνο, αρμενίζουν κάθε σαββατοκύριακο 25 μίλια 6 ώρες προπόνηση , δηλαδή 120 το μήνα, το χρόνο βγάλτε τα μόνοι σας. Βρίσκονται ανεξαρτήτως συνθηκών και μήνα στο νερό βρέχουν το κώλο τους κοινώς.

    -Στον αντίποδα τώρα η ανοιχτή θάλασσα αποτελείται από ιστιοπλόους που κατά κύριο λόγο στον όμιλο μου δραστηριοποιούνται για να έχουν μια πιο φθηνή και ίπια οικονομική ευκολία σε επίπεδο συντήρησης και ελλιμενισμού των σκαφών τους, με γνώμονα εν μέρη τη ναυταθλητική δρασητριότητα των σκαφών στους ιστιοπλοϊκους αγώνες.

    Οπότε όπως καταλαβαίνετε οι μεν του τριγώνου ιστιοπλόοι βγαίνουν στη θάλασσα και ανοίγουν πανιά για να γίνουν καλύτεροι ιστιοπλόοι ενώ οι δε ιστιοπλόοι της ανοιχτής θάλασσας όταν πέον ο καιρός φτάσει τέλη Μάρτη μέσα Απρίλη τότε ρίχνουν τα σκάφη τους ανοίγουν πανιά ώστε να ενισχύσουν τους αγώνες μεν να ικανοποιήσουν τη συνθήκη δε. Και αφού όλα είναι όπως πρέπει με τις ''υποχρεώσεις'' τότε τέλος η ιστιοπλοϊα για φέτος, σειρά πέρνουν τα τσίπουρα και η ιστιοπλοϊα καφενείου.

    Σίγουρα υπάρχουν και αρκετές εξαιρέσεις σε όλα τα επίπεδα, αλλά είναι προφανές ότι όταν δημιουργούνται προηποθέσεις και συνθήκες όλοι θα προσπαθήσουν να τις ικανοποιησουν και να τεθούν γύρω από αυτές. Χάνοντας το νόημα της ευχαρίστησης του αρμενίσματος και της ευχάριστης ιστιοπλοϊας.

    Ο διαχωρισμός στα οικονομικά είναι γελόίος δεν ανήκει τίποτα σε κανένα τμήμα οι όμιλοι έχουν δραστηριότητες, έσοδα και έξοδα, τα μέλη και η αθλητές στα σωματία πρέπει να προσφέρουν και όχι να κοιτούν τι θα προσφέρει ο όμιλος σε αυτούς. Με αυτή τη νοοτροπία οι όμιλοι δε θα αναπτυχθούν και δε θα είναι καθαροί ποτέ!!

    Με ιστιοπλοϊκούς χαιρετισμού και μια καλή αγωνιστική χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σαμαρτζής Αντώνης, ΧαλκίδαΠέμ Απρ 24, 02:03:00 μ.μ. EEST

    Το τι θα κάνει ο κάθε ιδιοκτήτης είναι δικός του λογαριασμός και όχι του Ομίλου.
    Αλλωστε αυτό γίνεται κατά κόρον σε αγώνες όπως της Ύδρας, ανεπίσημα βέβαια.
    Η οικονομική συμμετοχή είναι για να "κουνηθεί" το σκάφος. Θέλουν σκάφη δεμένα στα λιμάνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή