Κυριακή, Μαΐου 17, 2015

"Ακούει η επιτροπή;" "Ακούει" "Η επιτροπή εγκαταλείπει τον αγώνα. Έτοιμος"

Ακυρώθηκε ο ιστιοπλοϊκός αγώνας "Νίκος Καβαδίας" που διοργάνωσε ο Ι.Ο.Πατρών με συμμετοχή 27 σκαφών. Το παράδοξο είναι πως η ακύρωση του έγινε περίπου 45 λεπτά μετά την εκκίνηση.
Πολύ σπάνια ακυρώνεται αγώνας αφού έχει εκκινήσει εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων. Προσωπική μας γνώμη είναι πως η επιτροπή και οι διοργανωτές υπέπεσαν σε αλεπάλληλα λάθη, τα οποία παραθέτουμε.



  • Αρχικά βγάζει τα σκάφη στον στίβο ενώ βλέπει πως δεν κουνιέται φύλλο. Θα μπορούσε να δώσει αναβολή και να μην ταλαιπωρήσει τα πληρώματα. 
  • Ενώ ήταν προγραμματισμένη η εκκίνηση για τις 11, δόθηκε στις 12:40. 
  • Περίπου μία ώρα μετά την εκκίνηση  δίνει ακύρωση του αγώνα, όταν μάλιστα έδειχνε πως υπήρχε τάση για αύξηση της εντάσεως του αέρα. Δεν κόβεις έναν αγώνα όταν έχεις μπροστά σου περιθώριο 12+ ωρών μέχρι την λήξη των χρονικών ορίων. Κάνεις επιβράχυνση στο σημείο στροφής και όποιος κυβερνήτης βλέπει πως ο αγώνας δεν "βγαίνει" εγκαταλείπει και αφήνει τους υπόλοιπους να κάνουν την επιλογή τους.
Υπήρξαν πολλά παράπονα. Δικαιολογημένα. Στον προηγούμενο αγώνα η επιτροπή προσπάθησε φιλότιμα αλλά δεν τα κατάφερε. Αντί να κάνει αυτοκριτική, έβγαζε δελτία τύπου πως ο αγώνας θύμισε ημέρες Πανελληνίου κι ας υπήρχαν ιστιοδρομίες που έπρεπε να ακυρωθούν γιατί μόνο όρτσα πρίμα δεν ήταν. Δυστυχώς, πάνω που βλέπαμε κάτι να γίνεται, πάνω που βλέπαμε την καρδάρα να αρχίζει να γεμίζει, μια κλωτσιά και πάρ΄την κάτω. 
Αλήθεια, αν αυτή η προχθεσινή ιστιοδρομία ήταν μέρος του Ράλλι Ιονίου θα έπαιρνε τις ίδιες αποφάσεις η επιτροπή ; Όχι βέβαια. Αντιμετωπίζουμε διαφορετικά τους "Αθηναίους". Γιατί άραγέ ; Μήπως επειδή και αυτοί μας αντιμετωπίζουν διαφορετικά ; 

Υ.Γ. Για την ιστορία, μετά την ανακοίνωση της επιτροπής για ακύρωση του αγώνα, τα περισσότερα  σκαφάκια, με τα πανάκια τους μια χαρά φουσκωμένα και τα μπαλονάκια τους "γεμάτα", κίνησαν για Κρυονέρι για μπυρίτσες, τσιπουράκια, γαύρο και πατάτα. Ζέσταμα για τον αγώνα στα Τροιζόνια.


18 σχόλια:

  1. ας τα παρουμε απο την αρχη τα πραγματα! ...η προκήρυξη του αγωνα ελεγε εκκίνηση 12...στην συγκέντρωση το κανανε 11 ..τελικα εγινε 12 40! ολα τα πληρωματα ακυρωσαν τις δουλειες τους , τις υποχρεωσεις τους ΘΥΣΙΑΣΑΝ τον χρονο τους για να συμμετασχουν στον αγωνα του ιοπ για να ακουσουν ''την ακυρωση του! εκτος απο τον ορο εγκαταληψη του αγωνα υπαρχει και η ΕΠΙΒΡΑΧΥΝΣΗ ! μαλλον η βαριεμαρα της επιτροπης να περιμενει ειναι μεγαλύτερη απο την ταλαιπωρία και τις θυσιες των ιστιοπλόων. για αυτο και γυρισαν την πλατη και φυγαν για κρυονερι με τα πανια τους! 2ον πολλες φορες εχουν γινει ερωτησεις στον προεδρο επιτροπης αγωνων και η απαντηση του ηταν '' δεν ξερω'' ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΑΥΤΟ??λογο φιλιας??? ΕΥΤΥΧΩΣ η αξιοπιστια και το ονομα του ομιλου αποτρεπουν σκαφη απο αλλες πολεις να συμετασχουν σε αγωνες του ιοπ γιατι θα γεμιζε ο πατραικος απο μανελες που θα μας πεσουσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα είμαι μάντης αν πω πως το Ράλι Ιονίου θα το αναθέσουν σε επιτροπή φερμένη από αλλού; Πολύ καλά θα κάνουν μάλιστα μήπως και περισώσουν τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκεί που κάτι πήγαινε να γίνει και φάνηκε ελπίδα για κάτι καλύτερο, διαλύθηκε σε μια εβδομάδα. Το παρεάκι δούλεψε πάλι και έφερε τα πράγματα εκεί που πρέπει. Κάποιοι δεν βολευόντουσαν με την ώρα και την άλλαξαν, αγνοώντας όλους τους υπόλοιπους. Κάποιοι είδαν οτι δεν τους έβγαινε ο αγώνας και αποφάσισαν να τον κάνουν άλλη μέρα. Και η επιτροπή, για γέλια, έρμαιο του κάθε άσχετου.
    Ιστιοπλόοι. Αν θέλετε να αλάξτε κάτι αναλάβετε τον όμιλο. Αλλιώς βουλώστε το και μείνετε με αυτό που έχετε. Δεν είμαι βέβαιος ότι σας αξίζει κάτι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω ενα εχω να πω!...Φανταστικο το προγραμμα για την προγνωση! σε ευχαριστω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΔΑΚΗΣΚυρ Μαΐ 17, 11:41:00 μ.μ. EEST

    Αυτά τα αίσχη δεν συμβαίνουν πουθενά . Άλλα τι περιμένεις από έναν όμιλο που πηγαίνεις στην συγκέντρωση κυβερνητών και στις δέκα από τις ερωτήσεις που θα γίνουν στις εννέα θα σου απαντήσουν δεν ξέρω . Όταν βγάζουν από καρμπόν τις οδηγίες πλου και έχουν το θράσος να σου λένε διάβασε τες . Όταν το μοναδικό που τους ενδιαφέρει είναι να μην χάσουν τη βόλεψη τους και αν βέβαια κάποιος τους τα πει κατάμουτρα θα μπει στη μαύρη λίστα από το παρεακι. Κύριοι έχετε καταφέρει να ξεχωρίζετε από όλους τους ομίλους ( αρνητικά βέβαια ) Μέχρι στιγμής έχετε έναν αγώνα με αλλαγή ημερομηνίας για να μην χαλάσετε το τριήμερο σας, έναν αγώνα ελεγχόμενου στίβου με άσχετες οδηγίες πλου και αποτελέσματα που γελάει όλη η Ελλάδα και έναν αγώνα που πήγε χαμένος γιατί η επιτροπή ήθελε να πάει για τσίπουρα . Και βεβαία ο αγώνας ακυρώθηκε μια ώρα μετά την εκκίνηση και με ανοδικές τάσεις άνεμου ( σαν την περσινή Οξιά που τον κόψατε και όλοι επιστρέψαμε με πανιά ) Συμπέρασμα μέχρι τώρα τρεις στους τέσσερις άθλιους αγώνες και αν βάλουμε και στον πρώτο αγώνα ότι δεν είχαμε προσωρινά αποτελέσματα άλλα θυμηθήκατε την κανονιά με αποτέλεσμα να δοθούν τα κύπελλα αλλού έχουμε τέσσερις λάθος αγώνες στους πρώτους τέσσερις της φετινής σεζόν . Αν δεν μπορείτε κύριοι δεν είναι ντροπή να το πείτε . Ευχαρίστως να σας βοηθήσω στο στήσιμο ενός σωστού αγώνα ( αφιλοκερδώς βέβαια ) Καλό σας βράδυ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους τους αναγνώστες.

    Θ αρχίσω λέγοντας ότι δεν ήμουνα στον αγώνα ούτε γνωρίζω κανένα από τα μέλη της ΕΑ, για αυτό και θα απαντήσω στα σχόλια του άρθρου μόνο.

    1. Λέτε ότι η Επιτροπή έβγαλε τα σκάφη έξω ενώ δε κουνιόταν φύλλο. Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος κανόνας που να απαγορεύει στην επιτροπή να το κάνει. Εάν υπήρχε μία προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης τότε έχει κάθε δικαίωμα να βγάλει τα σκάφη έξω. Αντίθετα, τα πληρώματα πάντα συμμετέχουν σε έναν αγώνα με δική τους ευθύνη, οπότε εάν πίστευα ότι θα ταλαιπωρηθούν μπορούσαν με δική τους απόφαση, να επιλέξουν να κάτσουν στη στεριά, αλλά σε καμία περίπτωση το σημείο 1 δεν αποτελεί παραβίαση κάποιου κανόνα.

    2. Λέτε ότι ενώ η προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης ήταν στις 11, η εκκίνηση δόθηκε 12:40. Όμως, ούτε αυτό παραβιάζει κάποιον κανόνα, καθώς η επιτροπή έχει δικαίωμα να αναβάλλει την προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης, Νομίζω ότι είναι σύνηθες φαινόμενο σε πολλούς αγώνες.

    3. Λέτε ότι Περίπου μία ώρα μετά την εκκίνηση δίνει ακύρωση του αγώνα, όταν μάλιστα έδειχνε πως υπήρχε τάση για αύξηση της εντάσεως του αέρα. Δεν κόβεις έναν αγώνα όταν έχεις μπροστά σου περιθώριο 12+ ωρών μέχρι την λήξη των χρονικών ορίων. Κάνεις επιβράχυνση στο σημείο στροφής και όποιος κυβερνήτης βλέπει πως ο αγώνας δεν "βγαίνει" εγκαταλείπει και αφήνει τους υπόλοιπους να κάνουν την επιλογή τους..
    Ο κανόνας αναφέρει ότι μία επιτροπή έχει δικαίωμα να επιβραχύνει ή να εγκαταλείψει μία ιστιοδρομία για οποιοδήποτε λόγο που αφορά στη δικαιότητα του αγώνα. Και νομίζω ότι η τελευταία σας πρόταση "Κάνεις επιβράχυνση στο σημείο στροφής και όποιος κυβερνήτης βλέπει πως ο αγώνας δεν "βγαίνει" εγκαταλείπει και αφήνει τους υπόλοιπους να κάνουν την επιλογή τους.." δεν κάνει τον αγώνα δίκαιο για όλους τους αγωνιζόμενους.

    Είναι γενικά πολύ εύκολο να κατηγορείται μία Επιτροπή για λάθη, αλλά πώς μπορεί να γίνεται αυτό όταν από αυτά που αναφέρετε στο άρθρο σας δεν προκύπτει κάποια παραβίαση κανόνα.

    Με εκτίμηση
    Σταύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόγραμμα και η προκήρυξη του αγώνα έγραφαν ώρα εκκίνησης 12:00. Στην συγκέντρωση κυβερνητών, όταν μοιράστηκαν οι οδηγίες πλού, διαβάσαμε ώρα εκκίνησης 11:00. Την ημέρα του αγώνα η επιτροπή σήκωσε αναβολή από την ξηρά, όχι γιατί είχε άπνοια, αλλά για να ικανοποιήσει αυτούς που είχαν δουλειά και δεν προλάβαιναν την εκκίνηση. Αφού κράτησε ορθώς την αναβολή και στην θάλασσα, κάποια στιγμή έδωσε εκκίνηση με άπνοια. Και πάνω που τα σκάφη ταξίδευαν, αργά είναι αλήθεια, και όλοι περίμεναν την συνηθισμένη αλλαγή του αέρα ματαίωσε την ιστιοδρομία. Δεν υπάρχει θέμα παράβασης κανονισμού, εκτός ίσως από την διαφορά ώρας μεταξύ των οδηγιών πλού και της προκήρυξης.
      Υπάρχει όμως θέμα ικανότητας της επιτροπής, η οποία επί χρόνια είναι ίδια και δεν μπόρεσε ποτέ να διαχειριστεί μια δύσκολη κατάσταση. Γιατί η προτεραιότητά της δεν είναι να γίνει ένας δίκαιος και σωστός αγώνας, αλλά μόνον να γράψουν μίλια κάποιοι άσχετοι οι οποίοι δεν θα φτούραγαν σε κανέναν άλλον όμιλο. Είμαι σίγουρος πως αν είχαν συμπληρωθεί τα μίλια και είχε εξασφαλιστεί η παραμονή κάποιων στο λιμάνι, δεν θα είχε διακοπεί ποτέ ο αγώνας.
      Θα μπορούσε η συγκεκριμένη επιτροπή να δώσει γενική ανάκληση λίγο πριν την εκκίνηση αφού είδε ότι έπεφτε κι αυτός ο λίγος αέρας, η ακόμα καλύτερα να σηκώσει ¨follow me¨ και να΄πάει να στήσει την εκκίνηση σε καλύτερο μέρος.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Σταύρο, οι κανόνες είναι βοηθητικοί στο άθλημα της ιστιοπλοϊας ανοικτής θαλάσσης. Είναι σπορ ανάμεσα σε κυρίους και διέπεται από άγραφους κανόνες ήθους και ιπποτισμού. Θεμελιώδης κανόνας και αρχή της επιτροπής είναι να προστατεύει τον αγωνιζόμενο αθλητή και αυτό έπρεπε να κάνει. Όταν βγάζεις τα σκάφη έξω, βλέπεις ότι οι συνθήκες δεν είναι οι κατάλληλες, ακυρώνεις τον αγώνα και λήγει εκεί το θέμα. Δεν δίνεις εκκίνηση με άπνοια, έτσι, για να τους ξεφορτωθείς και μετά όταν αρχίζουν να πέφτουν τηλέφωνα του τύπου "τι κάνετε μωρέ, όχι άλλο κάρβουνο" ακυρώνεις τον αγώνα, την στιγμή μάλιστα που έχει αέρα.
      Με εκτίμηση, Ρούλης

      Διαγραφή
    3. Το ότι δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να απαγορεύει την συρτή κατά την διάρκεια ενός αγώνας σημαίνει πως επιτρέπεται ?

      Διαγραφή
  7. Συνάδελφοι Ιστιοπλοοι Ρουληδες Και Σταυροι...,
    πιστεύω πως οι Επιτροπές έχουν πάντα τη δυνατότητα να καλυφθούν για τις όποιες αποφάσεις τους με πολλούς τρόπους και πολλά παραθυράκια. Ας μην μπλέξουμε λοιπόν με κανονισμούς...
    Εκείνο όμως που δεν μπορούν να καλύψουν είναι τον τρόπο με τον οποίο θα εφαρμόσουν μια απόφαση ή κανονισμό.
    Στην προκειμένη περίπτωση η επιροπη ήταν στο όριο του να ακυρώσει τον αγώνα ή όχι. Τελικά ενώ δεν τον ακύρωσε και έδωσε εκκίνηση κανονικά (έστω και με αναβολή και ορθά έπραξε), μετά από 40' περίπου λεπτά από την εκκίνηση το μετάνιωσε και τον έκοψε λόγω άπνοιας. Μάλιστα την απόφασή της την πήρε τη στιγμή που πολλά σκάφη ήταν στο "τσακ" να μπουν στο αεράκι που ερχόταν από δυτικά. Επίσης θα πρέπει να λάβουμε και ως δεδομένο ότι όλα τα σκάφη συνέχιζαν κανονικά με τις τζενοες να στέκονται κανονικά. Τέλος εάν λάβουμε υπόψιν το γεγονός ότι πολλά από τα σκάφη μετά από την ακύρωση συνέχισαν για διάφορους προορισμούς με τα πανιά και όχι με μηχανές αλλά και κάποια άλλα που έκαναν και προπόνηση δείχνει ότι η επιτροπή μάλλον βιάστηκε να αποφασίσει την ακύρωση του αγώνα και ότι δεν έχει μάθει να αντιλαμβάνεται τον άνεμο....!
    Τέλος, να τονίσω αυτό που είπα στην αρχή "η Επιτροπή έχει πάντα τη δυνατότητα να καλυφθεί για την όποια απόφασή της" αλλά εντός αγώνα. Εκτός αγώνα??? Εκεί δεν μπορεί να κάνει τίποτα! Eκτός αγώνα είναι υποχρεωμένη να δεχτεί την κριτική για τον κακό αγώνα που έστησε ή για το "μπάχαλο" που προκάλεσε στο Σαββατοκύριακο του καθενός ιστιοπλόου, που μπορεί να άφησε την δουλειά του, την οικογένειά του, την ταλαιπωρία του γιατί έρχεται από μακρυά, για τα αγωνιστικά μίλια και βαθμούς του RANKING LIST που έχασε Ή να δεχτεί τα συγχαρητήρια και θετικά σχόλια αγωνιζομένων και μη ΟΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΕΞΕΙΧΘΕΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    Καλό θα ήταν λοιπόν οι αποφάσεις να παίρνονται εξαντλώντας όλα τα όρια που υπάρχουν. Καμιά φορά βέβαια μπορεί κάποιοι να βολεύονται με τις όποιες αποφάσεις και εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα. Πάντως με σχεδόν 25 σκάφη να συνεχίζουν κανονικά, αεράκι που έρχεται, και 40' λεπτά μετά την εκκίνηση ΔΕΝ ΚΟΒΕΙΣ ΑΓΩΝΑ.
    Επιτέλους, ΚΛΕΙΝΩ με ένα ερώτημα: εάν ήμασταν πχ στο Σαρωνικό που έχει πολλές επιλογές αγώνων από διάφορους ομίλους, θα πηγαίνατε ξανά σε αγώνες ομίλου που συχνά οι επιτροπές παίρνουν λάθος αποφάσεις????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι βέβαια αλλά εδώ δεν έχουμε την πολυτέλεια της επιλογής. Κάποιοι φροντίζουν με θεμιτά και αθέμιτα μέσα ώστε να διατηρείται το μονοπώλιο. Έρχεται η ώρα όμως που θα λογοδοτήσουν.

      Διαγραφή
  8. Ο αγώνας ακυρώθηκε δεν αναβλήθηκε. Αυτό σημαίνει ότι αν επαναπροκυρηχθεί θα είναι ένας νέος αγώνας με συντελεστή 0.25 για το ranking list

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προκήρυξη 12 και Οδηγίες Πλου 11 δεν γίνεται. Αργότερα θα μπορούσε να μπει η ώρα εκκίνησης. Νωρίτερα όχι. Το γιατί δεν θέλει και πολύ σκέψη. Απορώ πως γίνονται τέτοια λάθη από τον ΙΟΠ.

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΙΟΝΙΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω, με καλή πρόθεση, που είμαι ιστιοπλόος εκτός Πάτρας και δεν έχω άποψη για τα παραπάνω, θέλω να ρωτήσω κάτι τους διαχειριστές του blog. Ποιος ο ρόλος του blog? Παρατηρώ ότι τα θέματα που ανεβαίνουν από εσάς έχουν να κάνουν με παράπονα για τους αγώνες που διοργανώνει ο ΙΟΠ, αλλά τους αγώνες του ΝΟΠ τους παρουσιάζετε μόνιμα με απόλυτη επιτυχία. ταυτόχρονα οι αγώνες του ΙΟΠ μαζεύουν 30 σκάφη και του ΝΟΠ 6 τουλάχιστον από τα τελευταία άρθρα που διάβασα. κάτι δεν είναι λογικό εδώ. μήπως το blog δεν είναι αντικειμενικό; αν δεν μας ενδιαφέρουν οι κόντρες των ομίλων στην Πάτρα αξίζει να το διαβάζουμε; Γιατί κάποτε πίστεψα ότι ασχολείστε με τα ιστιοπλοϊκά δρώμενα της περιφέρειας και είχα χαρεί γιατί δεν υπάρχει κάτι ανάλογο. κάνετε μόνοι σας έρευνα και γράφετε για τα παραπάνω ενώ από άλλα λιγότερο πικάντικα ιστιοπλοϊκά θέματα πρέπει να σας τα στείλουν οι άλλοι όμιλοι έτοιμα για copy-paste?!!! παρακαλώ απαντήστε μου γιατί μπορεί να μην έχω καταλάβει κάτι καλά! το σίγουρο είναι ότι βγαίνει μια πολύ άσχημη εικόνα παρά έξω για την ιστιοπλοΐα στην Πάτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το blog δεν είναι και δεν θα μπορούσε να είναι αντικειμενικό εκ των πραγμάτων. Ανήκω σε συγκεκριμένο όμιλο, τον στηρίζω και θέλω να τον βλέπω να πηγαίνει μπροστά και όχι να οπισθοδρομεί. Επίσης το blog είναι ερασιτεχνικό και θα παραμείνει ερασιτεχνικό, παρ΄ όλο που λόγω των 300 επισκέψεων κατά μέσο όρο, που δέχεται ανά ημέρα, μας έχουν γίνει αξιόλογες προτάσεις για διαφημίσεις.Τα θέματα που ανεβάζουμε έχουν να κάνουν κυρίως με την ιστιοπλοΐα στην Πάτρα μιας που ο διαχειριστής είναι Πατρινός. Απευθυνθήκαμε στο παρελθόν σε όλους σχεδόν τους ομίλους της νοτιοδυτικής Ελλάδος, σίγουρα και στον δικό σου, και ελάχιστοι έως κανένας ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μας να μας στέλνουν και να γνωστοποιούμε τα νέα τους. Σου λέει κάτι αυτό ; Εμένα μου λέει πολλά. Επίσης θεωρείς πως σιγοντάρουμε τον ΝΟΠ έναντι του ΙΟΠ. Εδώ κατά την γνώμη μου πέφτεις σε 2 λάθη. 1ον Φυσικά και θα σιγοντάρω έναν όμιλο πρωτόμπαρκο στον χώρο της ιστιοπλοΐας έναντι ενός ομίλου με 35 χρόνια εμπειρίας στον χώρο. Στον πρώτο ίσως να δικαιολογούνται κάποια λάθη στον δεύτερο όμως όχι. 2ον, το μέγεθος στην ιστιοπλοΐα δεν παίζει κανένα ρόλο. Αναρωτήθηκες γιατί ο ΙΟΠ είχε 30 (τόσα τα μέτρησες) σκάφη στον αγώνα; Επειδή καταλαβαίνω πως έχεις καλή πρόθεση είμαι σίγουρος πως θα το ψάξεις και θα το βρεις. Πραγματικά, εσύ θα προτιμούσες να τρέξεις σε έναν αγώνα με κριτήριο τις συμμετοχές; Όσο για την άσχημη εικόνα που βγαίνει παρα έξω για την ιστιοπλοΐα στην Πάτρα σίγουρα την ευθύνη δεν την έχουμε εμείς. Εσύ τι προτείνεις; Να κάνουμε τα στραβά μάτια; Να μην γράφουμε αυτό που θεωρούμε στραβό Να μην επαινούμε αυτό που είναι επιτυχημένο; Μήπως να κάνουμε φραγή στα σχόλια και να είμαστε όλοι καλά και ωραίοι; Πραγματικά θα μας ενδιέφερε η γνώμη σου. Όπως πολύ θα μου άρεσε όταν μετά από λίγο καιρό θα διαπιστώσεις πως είχα δίκιο να έρθεις και να μου πεις ....Είχες δίκιο ρε φίλε !!!!.... Λοιπόν, περιμένω νέα από το όμορφο νησί σου, από τον όμιλο σου και από ότι εσύ νομίζεις πως θα πάει την ιστιοπλοΐα μπροστά. Μέχρι τότε εμείς θα συνεχίσουμε να γράφουμε ότι θεωρούμε άξιο γραφής, θα συνεχίσουμε να έχουμε ελεύθερα τα σχόλια και τον λόγο σε όλους, γνωστούς και άγνωστους και τέλος θα συνεχίσουν να μας διαβάζουν όσοι τους ευχαριστεί να μας διαβάζουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα,

    τις τελευταίες μέρες μπαίνω καθημερινά στο blog και περιμένω να δω ένα άρθρο σχετικά με τον τελευταία αγώνα του ΙΟΠ "Καββαδίας". Με όσα συνέβησαν ήμουν σίγουρος ότι θα σχολιαστεί ο αγώνας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή