Ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Πατρών πραγματοποίησε 2 αγώνες με τα ονόματα «S/S SATURNIA» και «S/SVULCANIA» το προηγούμενο Σαββατοκύριακο 4 και 5 καθώς και αυτό που μας πέρασε,11 και 12 Μαΐου. Οι δύο αυτοί αγώνες αποτελούνταν από μία παλινδρομική διαδρομή καθώς και ένα τρίγωνο στον Πατραϊκό και σχεδιάστηκαν από τον ‘Όμιλο σαν ένα καλό test event για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σκαφών Ανοικτής Θαλάσσης, το οποίο θα λάβει χώρα
από τις 31 Μαΐου έως και τις 4 Ιουνίου 2014.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Το Vulcania ναυπηγήθηκε στην Ιταλία το 1926 και ήταν ένα πλοίο 23970 τόννων και ταχύτητας 19 κόμβων. Μπορούσε να φιλοξενήσει περίπου 1700 επιβάτες και το παρθενικό του ταξίδι πραγματοποιήθηκε στις 19/12/1928 με αφετηρία την Τεργέστη και προορισμούς Πάτρα Νάπολη και Νέα Υόρκη. Παρόμοιας κατασκευής ήταν και το Saturnia το οποίο είχε ναυπηγηθεί έναν χρόνο νωρίτερα. Και τα δύο πλοία αρχικά άνηκαν στην Cosulich Lines ενώ στην πορεία μετά την συγχώνευση της Cosulich με δύο άλλες Ιταλικές εταιρείες μεταβιβάστηκαν στην νεοσύστατη Italian Lines. Και τα δύο πλοία διασώθηκαν, κατά τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο, και επέστρεψαν στην υπηρεσία της Italian Lines το 1946. Συνέχισαν να πλέουν μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1960, όταν δύο νέα πλοία τα αντικατέστησαν. Το Saturnia
αποσύρθηκε και το Vulcania μετονομάστηκε σε Caribia και έπλευσε για άλλη γραμμή για πολλά χρόνια, μέχρι που δόθηκε για διάλυση, το 1974. Τα δύο αυτά πλοία είναι απόλυτα συνυφασμένα με το λιμάνι της Πάτρας αφού λόγω του υπερατλαντικού ταξιδιού που πραγματοποιούσαν έκαναν την Πάτρα σταθμό για χιλιάδες ανθρώπους που άφηναν πίσω τους μια ζωή με την ελπίδα να κυνηγήσουν το όνειρο τους σε έναν νέο κόσμο.
από τις 31 Μαΐου έως και τις 4 Ιουνίου 2014.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Το Vulcania ναυπηγήθηκε στην Ιταλία το 1926 και ήταν ένα πλοίο 23970 τόννων και ταχύτητας 19 κόμβων. Μπορούσε να φιλοξενήσει περίπου 1700 επιβάτες και το παρθενικό του ταξίδι πραγματοποιήθηκε στις 19/12/1928 με αφετηρία την Τεργέστη και προορισμούς Πάτρα Νάπολη και Νέα Υόρκη. Παρόμοιας κατασκευής ήταν και το Saturnia το οποίο είχε ναυπηγηθεί έναν χρόνο νωρίτερα. Και τα δύο πλοία αρχικά άνηκαν στην Cosulich Lines ενώ στην πορεία μετά την συγχώνευση της Cosulich με δύο άλλες Ιταλικές εταιρείες μεταβιβάστηκαν στην νεοσύστατη Italian Lines. Και τα δύο πλοία διασώθηκαν, κατά τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο, και επέστρεψαν στην υπηρεσία της Italian Lines το 1946. Συνέχισαν να πλέουν μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1960, όταν δύο νέα πλοία τα αντικατέστησαν. Το Saturnia
αποσύρθηκε και το Vulcania μετονομάστηκε σε Caribia και έπλευσε για άλλη γραμμή για πολλά χρόνια, μέχρι που δόθηκε για διάλυση, το 1974. Τα δύο αυτά πλοία είναι απόλυτα συνυφασμένα με το λιμάνι της Πάτρας αφού λόγω του υπερατλαντικού ταξιδιού που πραγματοποιούσαν έκαναν την Πάτρα σταθμό για χιλιάδες ανθρώπους που άφηναν πίσω τους μια ζωή με την ελπίδα να κυνηγήσουν το όνειρο τους σε έναν νέο κόσμο.
ΟΧΙ ΚΑΙ TEST EVENT, Η ΠΕΡΑΤΖΑΔΑ.....!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΓΙΑ ΠΕΡΑΤΖΑΔΑ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΟ VHF ANTI ΓΙΑ "ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ" ΕΥΧΗΘΗΚΑΝ "ΚΑΛΗ ΒΟΛΤΑ".............
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΠΟΙΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είχε συμμετάσχει σε αυτούς τους "test event" αγώνες έστω και ένα σκάφος από τα Αθηναϊκά, Χιώτικα , Καλαματιανά κλπ που θα τρέξουν στο Πανελλήνιο δεν θα είχαν συμβεί τα εξής. 1. Δεν Θα έμπαινε συντελεστής 2,5 για τον υπολογισμό των time limits 2.Ο πρώτος αγώνας που υπολογίστηκε με triple number inshore θα είχε στηθεί όρτσα πρίμα (windward-leeward) 3. Οι αλλαγές στις οδηγίες πλου θα είχαν αναρτηθεί στην γραμματεία όπως προβλέπεται. 4, Ο δεύτερος θα στηνόταν εντελώς διαφορετικά και όχι περατζάδα 5. Αν κάποιο από τα παραπάνω σκάφη είχε κάνει την ίδια ένσταση με αυτή που έγινε από τα Πατρινά σκάφη θα την είχε κερδίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν έχω άδικο πολύ θα ήθελα να μάθω που.
ΑΣ ΑΝΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ "ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ", ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ... ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ, ΕΙΔΑΜΕ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ. ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες να είναι οι δικοί μας επιτροπή στο πανελλήνιο ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μετα απο 30 χρονια ομιλος περιμενετε τωρα να δειτε πως στηονται οι αγωνες χαιρετισματα στον πλατανο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην αρχή πίστευα ότι είναι καλά παιδιά, και στήνουν έτσι τους αγώνες γιατί είναι άσχετοι. Τώρα τελευταία, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως επίτηδες γίνονται αγώνες μικρής ιστιοπλοϊκής ικανότητας και χαμηλής ανταγωνιστικότητας. Δηλαδή εμείς έτσι γουστάρουμε. Θα μας βγείτε καλύτεροι εσείς, οι αγωνιστάκηδες, από εμάς που έχουμε πιει τη θάλασσα (ούζο) με το βαρέλι στο ντόκο? Άμα σας αρέσει. Έτσι κι αλλιώς δεν έχετε αλλού να πάτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως όμως στρώνουν το χαλί για το "αλλού" που τόσο φοβούνται?
Εγώ πιστεύω πως πρέπει να είσαι πολύ σχετικός για να στήσεις έτσι τους αγώνες. Είναι φτιαγμένοι για να τερματίζουν όλα τα σκάφη έτσι ώστε κάποιοι ποτέ να μην χάσουν την θέση τους στον όμιλο και κάποιοι άλλοι που είναι απ έξω ποτέ να μην μπουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχας δεν γινεται να στηθουν σημαδουρες για τετοιον αγωνα με ενα φουσκοτο που κανονικα δεν επρεπε να βοηθησει γιατι πρεπει και επρεπε να κατσει εκει για να προσεχει τα παιδια που εκαναν προπονηση εκεινη την ωρα. Στην πατρα εχουμε αλλαγες και πρεπει να ειναι 1 ταχυπλοο αν οχι φουσκοτο stand-by για να κανει της απαρετητες αλλαγες ωστε ο αγωνας να ειναι ορτσα πριμα και οχι κλειστη πλαγιοδρομια και πριμα με 2 τσιμες.Κανονικα επρεπε ο ομιλος να εχει ενα φουσκοτο για αυτην και μονο την δουλεια και οχι να περνει τον προπονητη μολις τελειωση η προπονηση για να παει να σηκωσει της σημαδουρες και ας εχει βγει αυτος απο το νερο 2 ωρες νωριτερα.Ακομα αυτο που εκανε ο ομιλος την κυριακη 18/5 ηταν πολυ καλη ιδεα για οποιον ηθελε πραγματικα να κανει προπονηση για το πανελληνιο και εκει φανικε ποιος το βλεπει αγωνηστικα και ποιος να εχουμε φθηνη μαρινα για να παει διακοπες το καλοκαιρι και πιο φθηνες μπυρες, ουζα κλπ στο μαγαζι του ομιλου.Πληροφοριακα σε τετοιους αγωνες το σκαφος επιτροπης ειναι δεξια και οχι αριστερα απο την σημαδουρα για να μην ριξει αγκυρα ( SS SATURNIA ), δεν γινεται 1 κουρσα την ημερα αλλα 3 η μπορει και 4 κουρσες την ημερα αναλογα την ενταση του ανεμου παντα.Τελος για να γινει ο αγωνας με επυτιχεια θα πρεπει η ΕΙΟ να στηλει φουσκοτο για να βοηθησουν το οποιο μαλλον θα γινει
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχάς η ορθογραφία σου είναι χάλια !!! Κατά δεύτερον ο όμιλος δεν έχει μόνο 11 φουσκωτό αλλά 2. Εκτός των φουσκωτών έχει και τρία σκάφη επιτροπής που δεν μπαίνουν επιτροπή για την ψυχή της μάνας τους αλλά μπαίνουν επιτροπή για τσάμπα ελλιμενισμό στην μαρίνα. Τουλάχιστον να κάνουν σωστά την δουλειά τους. Όσο για τον προπονητή με τα 1000τόσα ευρώ τον μήνα που κοστίζει στον όμιλο δεν παθαίνει τίποτα να σηκώσει και καμιά σημαδούρα. Τέλος πολύ θα ήθελα να μάθω πόσο θα κοστίσει στον ΙΟΠ το πανελλήνιο.
ΔιαγραφήΣύμφωνα με αυτά που είχε πει ο πρόεδρος, όταν τέθηκε υποψηφιότητα για την ανάληψη του πανελληνίου, δεν θα κοστίσει τίποτα. Όλα θα τα κάνει η Αθήνα. Επιτροπές, υλικά κ.λ.π. Ο ιστιοπλοϊκός θα βάλει μόνον την φιλοξενία και τα φουσκωτά.
ΔιαγραφήΑφτό που αίκανε ο όμηλος την Κιριακή 18/5 ίταν πολί καλό, αλά έπραιπε να γίνι στούς δίο προιγούμενους αγόνες και όχι μαίρα εκλωγών και απροιδοπίητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί εκείνη την Κυριακή μπόρεσε ενώ και στις τέσσερες επίσημες ιστιοδρομίες δεν μπορούσε?
Τοτε ηθελε να κανει προπονηση ο Μιχαλης
Διαγραφή