Στον Πατραϊκό κόλπο το Σαββατοκύριακο 29 και 30 Σεπτεμβρίου επικρατούσαν οι κατάλληλες συνθήκες για ιστιοπλοϊα. Κατά την γνώμη μας ήταν ο καλύτερος αγώνας της χρονιάς. Τον αγώνα διοργάνωσε ο Ι.Ο.Πατρών και εντάσεται στο επίσημο καλεντάρι της ομοσπονδίας. Το Σάββατο η εκκίνηση δώθηκε μπροστά στις εγκαταστάσεις του ομίλου με πρώτο σημείο αναστροφής το Ρίον (Porto Rio) επιστροφή στον όμιλο, επόμενο σημείο αναστροφής στο ύψος των Βραχνεϊκων, επιστροφή και τερματισμός στον όμιλο. Ο άνεμος καθ΄όλη την διάρκεια του αγώνα εκυμάνθει μεταξύ 4 και 7 Bf με αποτέλεσμα τα σκάφη να κινούνται γρήγορα και να προσφέρουν ένα πραγματικά όμορφο θέαμα κατα μήκος της ακτογραμμής της Πάτρας. Την επόμενη ημέρα Κυριακή η δεύτερη ιστιοδρομία ξεκίνησε με τον άνεμο
να πνέει με ένταση 4 Bf και τα σκάφη με όρτσα πλεύσεις κατευθύνθηκαν προς το Ρίον όπου και ήταν το πρώτο σημείο αναστροφής. Στην συνέχεια, μετά την σημαδούρα έβαλαν πλώρη προς το Κρυονέρι με τον άνεμο να εξασθενεί σταδιακά και να καταλήγει σε άπνοιες. Από εκεί και πέρα πραγματικά ξεκίνησε ένας αγώνας σκάκι για τους κυβερνήτες που προσπαθούσαν να προβλέψουν από που θα έρθει η επόμενη ρέφλα και πως θα την εκμεταλευτούν. Μετά την αναστροφή στο Κρυονέρι τα σκάφη κινήθηκαν προς τον όμιλο όπου ήταν και ο τερματισμός με μεγάλες εναλλαγές στην σειρά κατάταξης κατά την διάρκεια αυτού του σκέλους. Μεγάλοι νικητές στην τελική βαθμολογία και από τις δύο ιστιοδρομίες, ο Philip Corbett με το σκάφος Bidourik στην κατηγορία ORC international και ο Δημήτρης Δραμισιώτης με το σκάφος Cher στην κατηγορία ORC club.
Ο αγώνας , ήταν αφιερωμένος στον Ηλία Μιχαλόπουλο που με τον ηρωισμό του έσωσε από την καταστροφή το λιμάνι της Πάτρας τα ξημερώματα της 4ης Οκτωβρίου 1944.
ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Για το φωτογραφικό υλικό ευχαριστούμε τον ιστιοπλόο Κο Μπάρκουλα Δημήτριο
να πνέει με ένταση 4 Bf και τα σκάφη με όρτσα πλεύσεις κατευθύνθηκαν προς το Ρίον όπου και ήταν το πρώτο σημείο αναστροφής. Στην συνέχεια, μετά την σημαδούρα έβαλαν πλώρη προς το Κρυονέρι με τον άνεμο να εξασθενεί σταδιακά και να καταλήγει σε άπνοιες. Από εκεί και πέρα πραγματικά ξεκίνησε ένας αγώνας σκάκι για τους κυβερνήτες που προσπαθούσαν να προβλέψουν από που θα έρθει η επόμενη ρέφλα και πως θα την εκμεταλευτούν. Μετά την αναστροφή στο Κρυονέρι τα σκάφη κινήθηκαν προς τον όμιλο όπου ήταν και ο τερματισμός με μεγάλες εναλλαγές στην σειρά κατάταξης κατά την διάρκεια αυτού του σκέλους. Μεγάλοι νικητές στην τελική βαθμολογία και από τις δύο ιστιοδρομίες, ο Philip Corbett με το σκάφος Bidourik στην κατηγορία ORC international και ο Δημήτρης Δραμισιώτης με το σκάφος Cher στην κατηγορία ORC club.
Ο αγώνας , ήταν αφιερωμένος στον Ηλία Μιχαλόπουλο που με τον ηρωισμό του έσωσε από την καταστροφή το λιμάνι της Πάτρας τα ξημερώματα της 4ης Οκτωβρίου 1944.
ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Για το φωτογραφικό υλικό ευχαριστούμε τον ιστιοπλόο Κο Μπάρκουλα Δημήτριο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου