Δευτέρα, Φεβρουαρίου 01, 2016

ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΑΤΡΕΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Ι.Ο.Π.

Το Κύπελλο Πατρέας 2016 ανήγγειλε ο Ι.Ο.Πατρών. Πιστεύουμε πως είναι μια καλή προσπάθεια αν την συγκρίνουμε με προηγούμενες φορές που επιχειρήθηκε κάτι ανάλογο από τον Ι.Ο.Π. Υπάρχει τουλάχιστον από την αρχή ένα σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών. Ακολουθεί ο κανονισμός κατάταξης για το Κύπελλο Πατρέας, όπως αυτός δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Ι.Ο.Πατρών (http://www.sailingclub.gr/patreascup)


ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΑΤΡΕΑΣ 2016

(Κανονισμός Κατάταξης)
Άρθρο 1.   Συμπεριλαμβανόμενες Ιστιοδρομίες
1.1 Στον υπολογισμό της κατάταξης για το Κύπελλο Πατρέας 2016 συμπεριλαμβάνονται όλες οι ιστιοδρομίες που αποτελούν το επίσημο πρόγραμμα αγώνων του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πατρών, εξαιρουμένων των εξής ιστιοδρομιών:
1.1.1 Της 27ης Δ.Ι.Ε.ΙΟΝΙΟΥ 2016.
1.1.2 Της διαδρομής Πάτρα-Οξιά-Πάτρα του αγώνα Σωτήρη Μιχαλόπουλου.
1.1.3 Του αγώνα Νέων Ιστιοπλόων.
1.2 Επισημαίνεται ότι για τη βαθμολόγηση μιας ιστιοδρομίας στην κατάταξη του Κυπέλλου Πατρέας 2016 δεν είναι υποχρεωτικό να έχει υπολογιστεί γενική κατάταξη (overall) μεταξύ κατηγοριών.
Άρθρο 2.   Κατηγορίες
2.1 Υπολογίζονται κατατάξεις στις κατηγορίες ORCiORC Club και ORC ClubN/S.
2.2 Κάθε σκάφος συμμετέχει στις παραπάνω κατατάξεις, με τις παρακάτω προϋποθέσεις:
2.2.1 Το σκάφος κατέχει το αντίστοιχο πιστοποιητικό.
2.2.2 Το σκάφος έχει συμμετάσχει σε μία τουλάχιστον ιστιοδρομία του επισήμου προγράμματος και το πιστοποιητικό του ήταν σε ισχύ την ημερομηνία διεξαγωγής της ιστιοδρομίας.
2.3 Eνα σκάφος μπορεί να συμμετάσχει σε μία μόνο κατηγορία, που αντιστοιχεί στo τελευταίο πιστοποιητικό του.
Άρθρο 3.   Είδη Ιστιοδρομιών
3.1 Ελεγχόμενου Στίβου: Μόνο οι ιστιοδρομίες με διαδρομές όρτσα – πρίμα, ολυμπιακό τρίγωνο ή τραπέζια, όπως περιγράφονται στο Προσάρτημα Α του Παραρτήματος L (Addendum A Appendix L) των RRS. Το σημείο στροφής Νο1 των ανωτέρω διαδρομών θα πρέπει να είναι τοποθετημένο ως προς το μέσον της γραμμής εκκίνησης στις 0ο  ή στις 180ο  με τον άνεμο.
3.2 Ελεύθερης Πλεύσης: Όλες οι ιστιοδρομίες που δεν ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία.
Άρθρο 4.   Βαθμολογία
4.1 Η συνολική βαθμολογία του σκάφους στην κατάταξη προκύπτει από την άθροιση της βαθμολογίας της θέσης του σκάφους σε κάθε μία από τις προσμετρώμενες στην κατάταξη ιστιοδρομίες σύμφωνα με το Άρθρο 5 και το Άρθρο 6.
4.2 Η βαθμολογία της θέσης του κάθε σκάφους προκύπτει από τον τύπο: sqrt(S*M/(R+2)) * 100 * B όπου:
4.2.1     S = Πλήθος κανονικώς εκκινησάντων σκαφών
4.2.2     R = θέση τερματισμού του σκάφους.
4.2.3     Μ = Συντελεστής απόστασης, με τιμή 25 για τις ιστιοδρομίες Ελεγχόμενου Στίβου, το δε μήκος της ιστιοδρομίας σε ναυτικά μίλια στρογγυλοποιημένο στον πλησιέστερο ακέραιο για τις ιστιοδρομίες Ελεύθερης Πλεύσης.
4.2.4     B = Συντελεστής βαρύτητας, όπου για λόγους απλότητας θα ισούται με 1.00.
4.3 Σκάφη που δήλωσαν συμμετοχή αλλά δεν ήρθαν στην εκκίνηση (DNC), ή δεν εκκίνησαν (DNS), ή ακυρώθηκαν (DSQ, OCS, BFD, DNE, DGM) βαθμολογούνται με μηδέν (0) βαθμούς. Σκάφη που δεν τερμάτισαν (DNF) ή αποσύρθηκαν από την ιστιοδρομία (RET) βαθμολογούνται με το 10% των βαθμών του τελευταίου σκάφους.
4.4 Στην περίπτωση που ένα σκάφος έχει βαθμολογηθεί σε μία ιστιοδρομία DNF, αυτή η ιστιοδρομία δεν θα εξαιρείται από τον υπολογισμό της κατάταξης.
4.5 Βαθμολογούνται μόνον τα σκάφη που είχαν έγκυρο και σε ισχύ πιστοποιητικό την ημερομηνία εκκίνησης της ιστιοδρομίας.
4.6 Τυχόν ισοβαθμίες λύονται υπέρ του σκάφους που συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς σε μία ιστιοδρομία.
4.7 Η βαθμολογία κάθε ιστιοδρομίας στρογγυλοποιείται στο ακέραιο.
Άρθρο 5.  Προσμετρώμενες Ιστιοδρομίες κατατάξεων ORCi, ORC Club και ORC Club N/S
5.1 Για τον υπολογισμό της συνολικής βαθμολογίας ενός σκάφους στην κατάταξη, προσμετράται κατά μέγιστο το 50% των ιστιοδρομιών του επίσημου προγράμματος αγώνων του ομίλου μας, στις οποίες βαθμολογήθηκε με την υψηλότερη βαθμολογία, με μέγιστο τις είκοσι (20) ιστιοδρομίες, με τις παρακάτω εξαιρέσεις:
5.1.1 Στην περίπτωση που οι ιστιοδρομίες είναι περισσότερες από δέκα (10) και λιγότερες από είκοσι (20) προσμετρώνταιδέκα (10) ιστιοδρομίες.
5.1.2 Στην περίπτωση που οι ιστιοδρομίες είναι δέκα (10) ή λιγότερες προσμετρώνται όλες.
Άρθρο 6.  Ανακήρυξη Νικητών - Έπαθλα
6.1 Για κάθε κατηγορία ανακηρύσσονται νικητές και βραβεύονται τα σκάφη που θα συγκεντρώσουν την υψηλότερη βαθμολογία. Ο αριθμός των νικητών ορίζεται ανάλογα με το πλήθος των συμμετεχόντων σκαφών στην κατάταξη, ως εξής:
6.1.1     5 σκάφη                         1ος νικητής
6.1.2     6 έως 9 σκάφη             1ος και 2ος νικητής
6.1.3     10 σκάφη και άνω      1ος, 2ος και 3ος νικητής
6.2 Βραβεύεται επίσης το σκάφος που διήνυσε τα περισσότερα μίλια σε αγώνες και το σκάφος που τερμάτισε στις περισσότερες ιστιοδρομίες.

7 σχόλια:

  1. Δεν μπήκε η Οξιά στο πρωτάθλημα (κλασσική offshore διαδρομή) και μπήκαν τα Τροιζόνια (κλασσική μπουζουκοδιαδρομή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είπαμε δεν κάνουμε αγωνιστική ιστιοπλοϊα αλλά yahting.άλλωστε με την κρίση που να βρουν λεφτά για πετρελαίο να "τρέξουν " την οξια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι το Ranking list που εφαρμόζει η ομοσπονδία. Απλά εδώ υπολογίζονται μόνον οι αγώνες του ιστιοπλοϊκού ομίλου Πατρών.
    Στο τέλος της χρονιάς δηλαδή μπορεί να έχουμε άλλον πρωταθλητή για την ομοσπονδία και άλλον για τον όμιλο. Γιατί αυτό?
    Και γιατί βάζουμε στο παιχνίδι τα non spinnaker ενώ η ομοσπονδία προσπαθεί να τα βάλει στην άκρη??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομοσπονδία δεν ξέρει. Εμείς ξέρουμε

      Διαγραφή
  4. Που ήσουν τόσον καιρό? Μας έλειψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις ελεγχόμενου στίβου θέλω να δω. Θα πέσει τρελό γέλιο ή μήπως θα φέρουμε από Αθήνα κόσμο να μας στήσει τους αγώνες ? Λες ? 35 χρόνια όμιλος στην ιστιοπλοΐα και δεν θα μπορέσουμε να τις στήσουμε μόνοι μας ? Πέρσι πάντως δεν μπορέσαμε. Για τις ενστάσεις και τις αποφάσεις ας μην μιλήσουμε καλύτερα. Άλλη παρωδία αυτή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από έναν όμιλο με 35+ χρόνια ενασχόλησης με την ιστιοπλοΐα περίμενα πολύ περισσότερα από ένα copy paste.

    ΑπάντησηΔιαγραφή